Overraskelse på jobb

Da jeg kom på jobb i dag, lå det noe på skrivebordet mitt.. Det var et cd-cover. Kjekt plassert ved tastaturet mitt, slik at jeg MÅTTE se det.

Jeg regnet med det var en av mine kunders regnskap fra Paperless som lå på cd-en, og åpnet coveret for å se hvilken kunde dette kunne være fra.

Overraskelsen, og ikke minst gleden, ble veldig stor da det viste seg at Eivind hadde brent første sesong av Stargate til meg! 🙂

Jeg er nå nødt til å bake i helga, slik at han får sin belønning. Ingen av oss tror nemlig at det venter noen belønning på oss i en evt. himmel, så det er like greit å ta belønningen først som sist.. 🙂

Utrolig kjekt med flotte kollegaer! 😀

Posted on 20.03.10, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

