Trening

Har ikke ligget HELT på latsiden selv om jeg ikke har blogget.

SATS har blitt besøkt flere ganger, og jeg har også prøvd farsotten Zumba, uten at det nødvendigvis blir forsøkt flere ganger dersom jeg har valgmuligheter. Musikken blir for «pinglete» på en måte,  feks «Let’s Twist Again» funker ikke for meg. Jeg trenger musikk med masse energi og rytme i.

Piloxing er også noe nytt, og her fikk vi trene barfot! Som taekwon-do-utøver er det å ha på seg sko når man trener hemmende (synes jeg hvertfall), og jeg synes jeg får bedre stabilitet av å trene uten. Piloxing var gøy! Mye punch (derav -(b)oxing), og innimellom gikk det litt for fort til at teknikken min holdt seg, til min store fortvilelse. Balanse- og kjernemuskulaturtreningen fra Pilates ble også vektlagt. En artig time som garantert blir besøkt flere ganger!

Ellers har jeg lagt min elsk på «Pulse», «Step» og «Shape». Gjerne etter hverandre.

Neste uke skal jeg prøve Tabata, som er intervalltrening. 20 sekunder jobb, 10 sekunder pause. Det blir hardt, og jeg regner med det blir skikkelig artig! En perfekt avrunding av fredagen =)

Posted on 13.10.10, in Kalorikampen, Prosjekt NM. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

