Lesehesten slår til!

Jeg fikk en hyggelig melding i dag om at linsene mine var ankommet min optiker i Vaskerelven. Ettersom jeg jobber til etter de stenger, tok jeg meg en tur på ettermiddagen for å hente disse. På veien til Vaskerelven går jeg forbi Fretex i Lars Hilles gate. En rimelig stor og fin butikk med mye rart i. Jeg MÅTTE jo bare ta meg en liiiten tur innom!

Jeg gikk rett bort til hyllene med bøker, for å se om de hadde fått inn noe interessant. Hyllene var rimelig velfylte, så her kan enhver få seg billige bøker! De fleste er sannsynligvis lest kun én gang, når man ser på hvilken forfatning de er i.

Min fangst i dag var disse tre bøkene: Liza Marklund – «Aldri mer fri», Henning Mankell – «Ett skritt etter» og Harlan Coben «Borte for alltid».

Pris? Til sammen kostet de den nette sum av kr 90! Ikke akkurat noen blodpris for meget pent brukte bøker.

De har alle mulige slags bøker og på ulike språk, så dersom du liker å lese, og ikke MÅ ha bøkene nye og ubrukte, er det vel verdt å ta turen innom!

Posted on 01.02.11, in Bøker. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Du viser vei når jeg kommer nedover ja? =))

    Har btw: To stk bøker her som tilhøre deg 🙂 Tar dem med når i kjem på besøk! Må bare komme me til Romsdalen, Rauma, og Måndalen igjen, så går det ant og begynne og planlegge og bruke pappa’s penga på tur til Bergen, og korti du har tid og sånt!

    *GLEDER MEG!*

    Ps: Gleda me vanvittig til og begynne på tkd igjen! Og ALL anna trening! Treningshyper? ken? i? Det har vi aldri sett!

    *gakk-gakk*

  2. Jeg skal vise deg vei i vellinga, vet du, selv om jeg ikke har kjentmannsprøven ennå..
    Jeg jobber en del, men noe må vi da få til! Husk å ta med treningsklær og tkd-drakt!

    Bøker er kjekt! Har sannsynligvis ikke savnet dem kjempemasse, men greit å få dem tilbake i bokhylla likevel. *sukk* Ønsker meg ei leilighet med et rom jeg kan innrede til «bibliotek».. *drømme*

    At du er treningshyper kan jeg aaaaaldri tenke meg hehe =) Og JA, jeg husker *gakk-gakk*! =)

Legg igjen en kommentar

