En uke med skritteller

På tirsdag startet jeg å gå med skritteller for CAREs prosjekt «Gå i hennes spor».

Jeg sitter jo stort sett hele dagen, så å nå 8.000 skritt hver dag kan være en liten utfordring. Hittil har det gått greit, og sånn sett er det jo bare å ta seg en tur på trening (SATS eller taekwon-do) å få godskrevet 2.700 skritt pr halvtime.

Nå er jo jeg et konkurransemenneske, og liker ikke å ligge som nr 209, selv om det er av 1044 deltakere, så det må jeg gjøre noe med.. Det har sånn sett ingenting å si for mine vinnersjanser, da premiene trekkes vilkårlig av alle deltakere som har klart kampanjemålet, men jeg er ikke med på dette pga premiene – men rett og slett for å støtte en sak jeg synes er veldig god!

I dag var det HighPulse med Trude, men ettersom hun var syk steppet Kjetil inn = nær-døden-opplevelse igjen. Ny snittpulsmaks på 155 = 84 % av makspuls, og det er jeg rimelig godt fornøyd med.

I morgen vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på for å nå skrittmålet, men jeg vet det er en Box-time på SATS kl 1900. Det betyr at jeg må være på jobb senest 0715 i morgen for å kunne gå slik at jeg rekker timen – så da får vi se hva som lokker mest av 45 minutter lenger søvn og 5.400 harde, morsomme skritt…

Og forresten: Det er ikke for sent å melde seg på prosjektet! Det gjør du HER!

Andre innlegg om prosjektet:

«Gå i hennes spor»

Mine første skritt for CARE

Posted on 07.03.11, in Kalorikampen, Samfunn. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

Legg igjen en kommentar

