Skulderoperasjon

Jardtrud har hatt ei meget vond skulder veldig lenge. Fredag 7. var det endelig tid for operasjon!

Hun kjørte ut til Kysthospitalet i Hagavik grytidlig, mens jeg startet dagen med hjemmekontor. Bilen (og Jardtrud) måtte på en eller annen måte hjem igjen, så etterhvert tok jeg bussen utover for å hente henne og bilen.

Man er jo vant til å vente på sykehus, så jeg var utstyrt med strikking og en god bok. I tillegg var det gode stoler og tv på et lite venterom, som jeg hadde helt for meg selv hele tida.

Ei ganske innholdsrik kantine med god mat (soppsuppa var knall!) og rimelige priser, gjorde ventetida enda bedre.

Under er et par bilder tatt på fredagskvelden, da ei gjennomblødning krevde sårskift.

Jeg har fått låne bilen hennes mye i forbindelse med lagerflytting, og jeg skulle dermed være hennes «assistent» (les: slave..) hele helgen. Med ei vond skulder er det enkelte ting man rett og slett ikke klarer å gjøre. Jardtrud er ei god venninne, og å hjelpe henne gjorde jeg selvsagt og med glede. Likevel ventet dette meg – til stor nysgjerrighet og spenning for mine kollegaer (tenk om det var fra en mann!) – da jeg kom på jobb tirsdagen: En skikkelig stilig oppsats!

Oppsatsen står – grunnet plassmangel – i resepsjonen, og gleder oss alle flere ganger om dagen. Måtte bare ha med en del bilder av oppsatsen, jeg synes den var så utrolig kul!

Jardtrud er på bedringens vei, og har allerede mer utslag i skuldra nå – en uke etter operasjonen – enn hun hadde tidligere.

Jeg vedder på at rett etter påske er hun igjen klar for spinningtimer, og det skal bli veldig kjekt å få tilbake treningskameraten min!

Posted on 15.04.11, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

