Solskinnstur rundt Storelungeren

De siste dagene har vært preget av mørke skyer og nedbør i form av regn. I ettermiddag lettet det skikkelig, og selv om Carina og jeg hadde bestemt at vi skulle rundt Storelungeren i kveld uansett vær, var det mye koseligere og artigere da sola skinte!

Carina var tung i bena, og jeg slimet, så ny rekord slo vi fra oss etter nedoverbakken mot Solheimsviken. Vi løp nemlig nedover der i dag. I tillegg forlenget vi strekningen forbi Florida, etter brannstasjonen og forbi verkstedsbygningene. Vi la også til en strekning mellom regnhytten og Fløenstien. Vi var derfor veldig fornøyde uansett resultat.

Da vi gikk oppover bakken mot Danmarksplasskrysset, så jeg at vi ikke lå så veldig ille til likevel. I undergangen løp jeg så jeg nesten snublet i oppoverbakken, og bena var ikke mer over bakken enn at jeg sannsynligvis hadde fått det godkjent som kappgang. En smule tung i bena altså..  Det så sikkert litt komisk ut, ettersom jeg prøvde å se ut som jeg fløy elegant avgårde i høy hastighet..

Men så ble det altså ny rekord likevel!! Vi ble begge meget forbauset, men selvsagt glade. Utrolig hva de løpestrekningene må ha gjort for tiden, selv om vi ikke akkurat løper så ekstremt fort!

Torsdag er det ny runde rundt Storelungeren, og minst én ny løpestrekning legges til, samt økning av en eller to andre. Jeg gleder meg!

Posted on 12.07.11, in Kalorikampen, Prosjekt NM. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

