Ferie!!

Det er fredag, og endelig har jeg ferie! Jeg har DE planene, men sannsynligvis er det avslapping jeg trenger mest. Jeg er råsliten, og merker at felgen har vært nær veldig lenge. På tide å fylles opp med energi igjen!

Jeg ble ikke ferdig med alt jeg skulle ha ferdig, men slik ble det. Alt gikk veldig tregt de siste par ukene. Jeg har absolutt ingen planer om å dra på jobb på mandag for å gjøre noe ferdig. Jeg har fire uker fri, og skal foruten ei uke i Surnadal på sommerleir, være i Bergen hele tida.

For å fylle energilagrene mine, er det enkelte ting som garantert hjelper: Trene. Fjellturer. Lange turer. Korte turer. Raske turer. Avslappingsturer. Spinning. Styrketrening. Armhevinger. Sit-ups. Balansetrening. Basistrening. Bading. Soling. Lese bøker. Og definitivt viktigst: Gode venner!

Årets TdF-etapper

Pulsklokka mi er full-ladet og klar for turer. Jeg har sett en del på bt.no/trimtoppen, og plukket meg ut turer jeg skal gå. Mange turer kan gås uansett vær og føreforhold, mens andre er mer finværsturer – hvertfall for min del.

I kveld er det avslapping med Tour de France og snop, Quiz på Bien – med mere snop, og til slutt en tur opp til Anne og Ann-Charlott – og enda mere snop. Hva resten av helgen og ukene bringer, kommer etterhvert!

Ha en fantastisk helg!

Edit: I kveld SKULLE det være avslapping mv, men i ly av eksplosjonen i Oslo blir nok planen endret betraktelig. Mine tanker går til de som er rammet direkte av denne tragedien.

Det gjenstår å se hva årsaken til eksplosjonen er, men det kan virke som Norge ikke lenger er så rolig, idyllisk, fredelig og trygt som før.

Posted on 22.07.11, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

