Siste dag på jobb

Jeg har jobbet som revisor i to og et halv år -ish, og vært gjennom tre årsoppgjør. Pga endringer i revisjonsplikten for selskaper som blant annet omsetter for under 5 millioner kroner, ble det dessverre for lite kunder til at vi alle kunne fortsette i jobben vår. 30. september var det slutt for min del, og jeg var en tur oppom jobben for å hilse på mine fantastiske arbeidskollegaer.

En liten blomsterbukett.. Hadde litt trøbbel med å finne vase..

Til lunsj fikk vi rundstykker, karbonader og diverse utvalg av godt pålegg. Ostekake og ei gedigen sjokoladekake var dessert. Som vanlig snakket vi om alt og ingenting, og jeg kommer til å savne denne gjengen. Man skal virkelig ikke se bort fra at jeg kommer til å stikke oppom kontoret innimellom bare for å skravle.

Av sjefen fikk jeg en enorm blomsterbukett, og et gavekort på Thon-sentrene. Mine flotte kollegaer hadde gått sammen om et gavekort til meg – også på Thon-sentrene.

Irene hadde (mer eller mindre) forfattet et dikt som sto på gavekortet:

Våg å være realistisk
Våg å leve nå
Syng – om det er det du vil
Gråt litt om du må
Livet er for kort til flukt, bruk den mens du kan
Noen trenger alt du er – og at du er SANN.

Jeg tok dessverre ikke bilde av sjokoladekaka, men den gikk akkurat inn i et vanlig kjøleskap – med litt tilpassing, og vi har sjokoladekake i laaang tid fremover. Godt over halvparten havnet i fryseren, sånn i tilfelle noen fant ut at de ville stikke innom (jada, tolk det gjerne som et hint).

Neste gang jeg VET jeg ser hvertfall deler av gjengen, er når Lovehungry Men skal spille på Inside Live lørdag 3. desember! Definitivt verdt å få med seg, så vi ses!  

Posted on 06.10.11, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

