Julekort

Et utvalg av hva som skal bli til julekort

Jeg har vært ekstremt dårlig på å sende julekort de siste årene, men i år har jeg helt andre planer. Innimellom glimter kreativiteten til, så hjemmelagde julekort er fasiten i år. Etter at jeg mer eller mindre har flyttet fra hulen min, er det ikke alle helgene jeg er tilgjengelig, så derfor måtte vi lage kort denne helga.

Mange ulike sakser å velge mellom

Carina og jeg kjøpte ei blokk på Panduro, jeg fant noe dill på lageret mitt (selv om alle eskene med hobbyting ikke var tilgjengelig uten å tømme alt, så det får bli til jeg flytter..), og

Silje K hadde med seg diverse ting og tang hjemmefra.

Utstyrt med saks, lim og diverse penner og annet utstyr, ble fredagskvelden viet til julekortlaging.

Nå skal det sies at hvertfall to av oss er noviser i alt som heter scrapping mv, men moro og delvis kreativ utfoldelse var hovedmålet – noe som ble godt nådd.

Det var dog aldri noen som helst tvil om at den mest kreative av oss nok en gang viste seg å være Silje K, og da var det jo bare å etterligne henne så godt det lot seg gjøre..

Posted on 24.10.11, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

