Kveldstur med någå attåt

Torsdagskvelden var det fullmåne, og vi benyttet sjansen til å gå en liten tur til et fint sted vi hadde funnet tidligere på dagen.

Mannebeinet hadde laget grillspyd. Kjøtt og tilbehør lå en stund i rødvins- og kryddermarinade, og godgjorde seg skikkelig. Jeg har funnet meg en som virkelig KAN (og LIKER) å lage mat!

Godt påkledd tok vi med oss ullpledd, engangsgrill, grillspyd, rødvin og telys – samt lommelykt og andre nødvendigheter.

En benk i nærheten ble båret til vannkanten, grillen fyrt opp og telysene tent. Vi benyttet kjøttets steketid til å prate om alt mulig slik vi pleier, og nyte hverandres selskap og omgivelsene rundt oss.

Maten smakte selvsagt fortreffelig, og rødvinen likeså. Vår fremtid sammen ble forseglet, og vi gleder oss til fortsettelsen.

Temperaturen var rundt null, og det var stjerneklart. En perfekt kveld/natt for en romantisk utflukt.

Nå har ikke jeg trodd at jeg var spesielt romantisk anlagt, men den oppfatningen må jeg nok revurdere. Eller kanskje det har noe med selskapet å gjøre? 

Posted on 11.11.11, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

