Innetrening på SATS

Denne uken skal jeg jobbe ettermiddag/kveld, og da går kveldsturen og kveldstreningene fløyten. Dette må derfor erstattes med formiddagstrening, og tirsdag tok jeg turen ned til SATS i Sandviken for å trene spinning og styrke.

Det er bare to kilometer ned til SATS, og jeg skulle hjem for å dusje før jeg stakk på jobb. Dette resulterte i at jeg gikk begge veier, og fikk dermed noen ekstra kalorier jeg kunne føre på skjemaet.

Med smårask gange tok det meg ca en halvtime å komme meg ned til SATS. Ei spinningøkt på ca 30 min ble gjennomført, før styrke og tøying på tilsammen 15 minutter. Jeg hadde heldigvis med meg «puta» mi, for det er månedsvis siden jeg har sittet på et spinningsete – og det merkes!

Armhevinger, situps og planke ble repetert tre ganger, før jeg tøyde. Spesielt venstrebenet med en liten strekk i ble behandlet varsomt. Jeg brukte ca en halvtime hjem igjen, og også hjemme tøyde jeg litt før jeg tok meg en god dusj.

Jeg fikk ikke helt opp pulsen i dag heller, og snittet ble liggende på 115 slag/minuttet. Dette førte til at kun 749 kcal ble svidd av, men dette viser at selv med smådårlig tid, rekker jeg fint ei treningsøkt!

Jardtrud leder fortsatt over meg med uhorvelig mange kcal, men ikke så ille som det var sist, og i morgen er det atter en treningsdag! 

Posted on 06.03.12, in Kalorikampen. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

