Gåtur til Haukelandshallen

Etter enda noen uker uten taekwon-do-trening, var jeg endelig tilbake i Haukelandshallen onsdag kveld. Der trente vi masse mønster, styrke og spenst med en utrolig herlig gjeng! Jeg fikk tøyd masse etter treningen, og hodepinen jeg hadde før treningen forsvant som dugg for solen – sammen med mitt smådårlige humør. Er det rart man trives på trening??

Mens jeg koste meg innendørs, gikk Rune hjemmefra for å møte meg i Haukelandshallen. Vi kan jo ikke la en dag gå uten å forbrenne noen kalorier, og dermed gi Jardtrud forsprang! Nå skal sant sies da, at jeg ligger uhorvelig langt bak, men jeg gjør det bedre enn sist, og får dermed være sånn passe fornøyd.

Dagens tall viser at jeg forbrente 564 kcal med en snittpuls på 113 slag/minuttet. Det lave snittet skyldes nok den lange uttøyningen, da jeg var oppe i atskillig høyere, men fortsatt et godt stykke unna makspulsen. Rune gikk og gikk og gikk og løp, i litt over to timer. Med en snittpuls på 148 slag/minuttet forbrant han hele 1.513 kcal! Strekningen var på 12,06 km, og snitthastigheten på 5,6 km/t.

I morgen er atter en treningsdag! 

Posted on 08.03.12, in Kalorikampen. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

