PIF – Pay It Forward

På Strikk og tøys sin blogg fant jeg denne kule «konkurransen», hvor tre blogginnehavere får hver sin presang  – innen 365 dager. Mottakerne må ved gavemottakelsen også lage en «PIF», og gi noe videre til andre – innen nye 365 dager. En litt annerledes «Give-away» med andre ord!

Etter en helg på Oppheim med avslapping, god mat og hauger med snop, lå pakken i postkassen da jeg kom hjem på søndag! Den inneholdt en flott garnpose og en skikkelig stilig klut!

Nå er det altså min tur til å ha en PIF, og dersom du vil delta er reglene som følger:

  1. Du må ha egen blogg slik at du kan vise hva du får, og hva du sender videre.
  2. Du må ha et ønske om å gjøre noen glad!
  3. Du må sende gaven innen 365 dager.

Så om du kan tenke deg å motta en gave fra meg innen 365 dager, kommenterer du innlegget.

De tre første som melder seg, vil motta en gave innen 365 dager, og de må så arrangere en PIF når de har mottatt gaven!

Jeg ble så kjempemotivert av gaven, at jeg tenkte ut mine allerede samme kveld, og jeg gleder meg til å høre fra DEG!

Posted on 01.07.12, in Giveaways/PIF, Håndarbeid. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

