Badeland

Grilling av marshmallows

Tirsdag var det relativt fint vær på morgenen, før det skyet litt til. Vi tok oss en tur ned i Gol sentrum, og besøkte Tropicana badeland.

Det er ett hovedbasseng med bølgemuligheter, boblebad i ei grotte, og en ”strøm”. Tre fint tillagede småkulper til å sitte i, samt enda et boblebad. I tillegg er det ei barnesklie inne, samt et par andre ganske store. Ute er det også et par sklier.

Store badepausemuligheter med stoler og bord er det både ute og inne, og selvsagt en kiosk hvor man kan kjøpe diverse forfriskninger og mat.

Jeg befant meg stort sett i boblebadet og under ”springen” hvor trykket ga meg en bra rygg- og skuldermassasje.

Preben stortrives i vannet, og vi kunne sikkert vært der hele dagen. Når huden blir så skrukkete at det er vanskelig å se rynkene mine, er det dog – for min del – på tide å gi seg…

Mens Rune og Preben fortsatte badingen, gikk jeg og dusjet og fikset meg. Etterpå gikk jeg ut i solen og nøt en nydelig softis med krokanstrø, og leste i en bok.

Grilling av blant annet marshmallows og indrefilet på kvelden i flott temperatur satte prikken over i-en!

Posted on 06.08.12, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

