Platou Challenge – tur 14!

Nå nærmer det seg slutten på Platou Challenge – 15 turer på 21 dager er snart gjennomført!

Jeg ser jo at det er de som har nesten 100 turer på de samme 21 dagene, men de går da altså 5 turer om dagen, og det får da være grenser… Jeg har andre ting å gjøre enn å gå tur, men synes utfordringen var glimrende for å få et spark bak!

Jardtrud hadde med seg noen Mary Kay-produkter til meg i dag, og de måtte jeg jo hente hos henne på jobb. Ettersom været og temperaturen tilsa utevær, gikk jeg til sentrum i dag også.

Strekningen fra Eikebakken til Tinghuset er på 5,6 km på relativt flat vei – ingen oppoverbakker hvertfall. Jeg brukte 1 time og 10 minutter. Snitthastigheten min var på 4,8 km/t, og snittpulsen på 116 med en maks på 134. Jeg forbrant 465 kalorier i solen.

Andre ærender ble også unnagjort, og så var det å nyte sola videre!

Posted on 05.09.12, in Kalorikampen, Platou Challenge. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

