Minigolf

Denne var fæl…

Jeg liker jo å spille og leke litt. Den barnlige meg trives med å gjøre ting, ikke bare ligge på stranden. Er det en konkurranse i tillegg, er det ekstra artig – selv om jeg skulle tape så det suser.

Da vi gikk rundt på mandagen, oppdaget vi et minigolfanlegg. Rune var tidligere (for mange år siden) en habil golfer, men pga en skulder som ikke vil samarbeide helt, har han ikke spilt på ca 10 år. Jeg har aldri spilt verken golf eller minigolf, og var helt klart underdogen.

Vi fikk utlevert hver vår kølle og ball, og allerede ved første hull skjønte jeg at dette ikke gikk veien. Rune brukte 2 slag, jeg et par til. Og slik fortsatte det..  Jeg hadde nybegynnerflaks et par-tre ganger, og klarte hullet på ett slag, men det hjalp lite da jeg brukte maks slag på neste…

Etter å ha gitt Rune en ok konkurranse (jeg vil helst ikke legge ut skjemaet, men kan bekrefte at han vant…. ), gikk vi en tur i naboparken, og så for å spise middag – etterfulgt av en deilig isdessert.

Vi gikk 7,14 km, og var ute i nesten 4,5 time tilsammen. Når vi først bevegde oss, gikk vi i ca 5 km/t, men ettersom vi bare gikk i litt over en time, blir jo snitthastigheten en smule lavere…

Enda en kos dag og kveld i nesten 40 varmegrader.

Posted on 11.09.12, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

