Klar – ferdig – gå!

Da er skritt-telleren på plass i bukselinningen, og CAREs kampanje «Gå i hennes sko» er i gang! Telleren er veldig enkel, og får strøm via et lite solcellepanel.

Jeg skal gå 8.000 skritt hver dag hele uka, og har gledet meg veldig.

Jeg utfordrer fortsatt alle mine venner til å bidra – enten ved å gå konkurransen selv (kr 250, påmelding HER), eller du kan sponse CARE gjennom noen du kjenner går (f.eks. meg) med de pengene du ønsker (fra kr 25). Jeg går en ekstra dag for hver femtilapp som kommer inn «via meg”, så langt det er mulig frem til 24. oktober, så om du vil sponse CARE gjennom meg, klikker du HER

Om jeg er heldig, kan jeg altså gå hele måneden fordi dere heier på meg!

Det er den treningsmessige delen jeg er ute etter. Jeg er jo mye hjemme for tida, og innimellom er det littegranne vanskelig å finne motivasjonen man trenger for å gå seg en tur ut, eller stikke på trening.

Fjorårets resultater

Man kan jo vinne en tur til et av CAREs prosjekter, og det var Janne og Elisabeth som vant i fjor. HER kan du lese om deres møte med Mali.

I fjor gikk jeg to runder og da varte kampanjen i én måned om gangen. Målet mitt er å ha gjennomsnittlig flere skritt i år enn i fjor. I så fall må jeg ut minst én tur om dagen. Jeg har ikke sjans til å gå over 8.000 skritt ved å tusle hjemme, uansett hvor mye husarbeid jeg måtte finne på å gjøre…

I kveld er det taekwon-do-trening med Bergens herligste gjeng, og halvannen time i Haukelandshallen gir meg 8.100 skritt!

Posted on 24.09.12, in Gå i hennes sko, Samfunn. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. «(…) halvannen time i Haukelandshallen gir meg 8.100 skritt!» Jepp, det skulle jeg tro. Jeg fant ut selv at hver hoftetvist ble telt som 2–3 bevegelser.

  1. Tilbaketråkk: Ny gi-bort! | Silacruzs forunderlige verden

Legg igjen en kommentar

