Kveldstur

Jeg skal jo gå over 8.000 skritt om dagen ettersom jeg er med i konkurransen «Gå i hennes sko». Mandag og onsdag løste jeg dette glatt, ved halvannen time deilig og råhard taekwon-do-trening i Haukelandshallen.

Tirsdag 25. hadde jeg egentlig en avtale i sentrum, men denne ble ikke noe av. Treningen var avlyst på grunn av avtalen, og dette førte til at jeg bare tuslet rundt hjemme. Det blir det ikke 8.000 skritt av!

Etter middag tok Rune og jeg oss en gåtur rundt i nabolaget, slik at jeg kunne registrere skrittene mine.

Fra Eikebakken gikk vi opp Solbakksvingen og opp til Øyjorden. Derfra gikk veien til Stemmemyren, og tilbake forbi Hellen skole. Vi fortsatte utover mot Lønborg. Ved Lønborglien snudde vi, og da vi kom hjem kunne jeg registrere 10.598 skritt.

Torsdag er det tur til SATS Sandviken, hvor jeg selvsagt går til og fra – og det blir det skritt av!

Posted on 05.10.12, in Gå i hennes sko, Kalorikampen. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

