Ullsokker atter en gang…

Ullsokker

Når man har så mye restegarn som meg, og jeg i tillegg vet om noen som har lyst på ullsokker – ja da er det jo bare å strikke i vei!

Fjerde paret lange ullsokker til de kalde, dype skoger er ferdig. I tillegg har jeg strikket tre andre par sokker. Jeg har fortsatt masse garn igjen som kan brukes til sokker, så jeg må nok strikke flere etterhvert. Først tar jeg meg dog en liten pause fra sokkestrikkeriene – jeg begynner å bli littegranne lei ullsokker nå…

Jeg prøvde ullsokkene, og de varmer godt, så det er godt mulig jeg strikker et par til meg selv også – sånn etterhvert.

Ullsokker

Ullsokker

Lurer litt på hva jeg skal finne på å lage fremover, men satser på at jeg finner frem heklenåla mi og hekler ferdig noen røde hjerter jeg begynte på for veldig lenge siden. Det er en god stund siden sist jeg brukte heklenål, og selv om jeg har god tid frem til neste jul med hjertene, er det godt med alt som er ferdig!

Posted on 24.01.13, in Håndarbeid. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

