Helgebesøk av Bella

Bella

Bella er en amerikansk cocker spaniel som bor annenhver uke hos forholdsvis mine svigerforeldre og min svigerinne. Hun er en herlig hund, som er meget tillitsfull og rimelig livlig og oppvakt.

Bella

Forrige helg var både svigers og min svigerinne opptatt, og det ble spurt om Bella kunne få være hos oss i Eikebakken. Det fikk hun selvsagt!

Jeg har hatt hund før, og det var artig å ha en hund i hus igjen – selv om det er helt greit å bare låne…

Bella

Bella

Bella

Bella fant seg en deilig seng og sovnet…

Lørdagen var vi ute og gikk en ganske lang tur på veier og stier Bella ikke hadde gått før. Her var det mange nye lukter, og vi møtte en del hunder.  Hun snuste og utforsket omtrent hver millimeter av Fjellveien.

Rute

Resultatet ble en rimelig sliten hund.

Vi var ute i nesten 2 og en halv time, og gikk 7,61 km med en gjennomsnittlig bevegelseshastighet på 4,4 km/t. Her var det Bella som skulle få kose seg, vi var bare med for turens del, men jeg forbrant likevel 632 kcal.

Jeg gleder meg til neste gang hun kommer på besøk.

Posted on 12.02.13, in Kalorikampen. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

