Røde heklehjerter

IMG_0240For mange år siden startet jeg med å hekle hjerter som kan brukes til dekkeunderlag eller duker, eller pynt.

Jeg hadde ikke heklet på et par evigheter, men garnet og de to hjertene jeg hadde laget tidligere lå jo klart.

IMG_0242

Restegarnet bør jo etterhvert bli minimalt (det er hvertfall målet mitt), og da kan det faktisk være litt lurt å gjøre ferdig ting man har begynt på.

IMG_0241

Oppskriften fikk jeg av min mor for flere år siden, og har ingen anelse om hvor hun har fått tak på den. Resultatet av noen nøster rødt maxi heklegarn og bruken av heklenål førte til 14 hjerter.

Hva som skjer med disse får vi se etterhvert, kanskje de havner hos andre enn meg?

Posted on 25.03.13, in Håndarbeid. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Så fine! Deler du oppskrift?

  2. De er veldig fine. Hvor du finner oppskriften vet jeg dessverre ikke, jeg vet heller ikke om den fortsatt er i salg. Jeg har den et eller annet sted i haugen min, men det er en kjøpeoppskrift fra gammelt av. Jeg vet derfor ikke om jeg får lov til å dele den – vil jo ikke havne i klemma… 😉

Legg igjen en kommentar

