Ferie på Golsfjellet

IMG_0869

Lærdalstunnelen

Om jeg ikke har hatt ferie i år? Joda, men det har vært en smule jobbing etterpå – så jeg har ikke fått skrevet ett eneste innlegg om det! Men den som venter på noe «godt» venter visstnok ikke forgjeves….

I fjor var jo første sommerferien jeg hadde med Rune, og vi tilbrakte ei flott uke på Golsfjellet.  I år var det igjen klart for sommerferie, og denne gangen var vi nesten to uker på samme hytta!

Pakkinga på lørdagskvelden ble litt småpanisk og «lettere» fortvilet, ettersom jeg ikke fant pulsklokka mi, det lille fotoapparatet mitt, og heller ikke ladere til de nevnte! Jeg løste det jo med å ta med meg min gamle pulsklokke, og fant ut at jeg fikk bruke speilreflekskameraet mitt også på turene. Jeg håpte i det lengste at jeg hadde pakket ned de nevnte tingene uten at jeg hadde lagt merke til det, og uten at jeg hadde krysset av på lista. Så heldig var jeg dog ikke…

Vi dro oppover på søndag 30. juni, i knall solskinn. Hytta var ikke helt klar da vi kom frem, men å vente i solsteken var ikke akkurat så veldig ille. Strikketøy hadde jeg også med meg, så noen klaging var det sånn sett ikke snakk om.

Etter utpakking og mat, ble det nyting av fint vær på terassen – blant mengder av store, blodfattige mygg.

Posted on 01.08.13, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

