Innedag

IMG_0891Onsdag møtte oss med skikkelig regnvær, og det ble snart klart at dette ble en innedag. Jeg er rimelig snufsete for tida, og selv om man har regnklær er det greit å ikke trigge forkjølelsen enda mer.

Vi fyrte opp i peisen, og Preben fyrte opp bålet sitt ute. Etter frokost spilte vi noen omganger med Sequence, og både Rune og jeg gikk hardt inn for å slå Preben. Dette var rimelig nyttesløst, da han glatt vant de to første omgangene. Rune fikk siste brikke på tredje omgang, og jeg som da har spilt lengst og mest tapte altså med glans alle tre omgangene – helt klart til de andres store glede.

Tour de France på TV er flott tidtrøyte sammen med håndarbeid når man venter. Vi ventet på modern og Michael som kom med bil fra de store, dype skoger ved svenskegrensa.

Etter hvert kom de frem til hytta, og jeg laget pai og tomatsalat til oss til middag. Jeg doblet alle ingredienser og brukte ei lasagneform. Det funket faktisk utmerket! Oppskriften finner du her.

Posted on 07.08.13, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Det kan vara riktigt mysigt och avkopplande med regndagar 🙂

Legg igjen en kommentar

