iPad-trekk i Mariusmønster

IMG_1054Når jeg strikker gensere (eller uansett hva jeg strikker, egentlig) sørger jeg for å ha nok garn til prosjektet mitt. Dette medfører i mange (veldig mange, faktisk…. omtrent alle tror jeg… ) tilfeller at jeg har garn igjen – såkalt restegarn!

Hva skal man så bruke dette ekstragarnet til? I Mariusheftet – temahefte nummer 29 – fra SandnesGarn, er det oppskrift på iPad-trekk! Dette fant jeg ut måtte være en utmerket måte å bruke restegarnet fra Jardtruds Mariusgenser til. Hun var fullstendig enig!

IMG_1055

Ettersom jeg brukte Smart i stedet for det foreslåtte garnet Sisu, la jeg opp 90 masker på pinne 3,5, og fulgte ellers oppskriften.

Da er også Jardtruds iPad varm og trygg gjennom høsten og vinteren!

Posted on 26.08.13, in Håndarbeid. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

