Tur i nabolaget

1240309_10151667945926129_1365766458_n

Siste blomstring før kulda setter inn?

CARE-kampanjen «Gå i hennes sko» har startet, og på mandag festet jeg skritt-telleren på meg og ruslet av gårde inne på jobb og hjemme. Dette blir det faktisk noen skritt av, men langt fra 8.000….. Jeg bruker mobiltelefonen min som skritt-teller, med appen Accupedo. Den fungerer helt fint.

Etter middag og en liten lesestund, tok jeg derfor på meg treningsklær og joggesko for å prøve en gåtur mellom plaskregnsbygene. Jeg var råheldig, og møtte ikke en eneste våt dråpe!

Turen gikk bortover mot Lønborglien. Jeg snudde ved Rimi da det var et gangfelt der som var greit å gå over. På turen la jeg inn 4 joggeintervaller, og jeg merker det er langt frem til toppformen.

Jeg la også merke til at det har begynt å bli temmelig mørkt på kveldene, og refleksen må på neste gang!

Rute

Rundturen er på 3,83 km, og jeg brukte 49 minutter, inkludert en liten fotopause og et par pauser på vei oppover bakkene og trappene hjem.

Gjennomsnittlig bevegelseshastighet blir da 5,7 km/t med en maks på 10,2 km/t. Gjennomsnittlig puls var på 125 slag i minuttet med en maks på 158. Nesten 400 kalorier forsvant, og jeg fikk mange nye skritt slik at jeg kunne legge inn over 9.000 skritt på CAREs side!

Posted on 18.09.13, in Gå i hennes sko, Kalorikampen. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Hipp Hurra for deg:-)

Legg igjen en kommentar

