Fredagstur

OLYMPUS DIGITAL CAMERAEtter onsdag og torsdag i husarbeidets og bakingens ånd, var fredagen en fin kveld å gå tur på. Vi hadde svigerfar og Bella på middagsbesøk, og etterpå tok jeg med meg Bella på en tur for å samle skritt og få frisk luft.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi gikk nedover Ellerhusens vei, for det er ukjente stier for Bella. Vi jogget et par strekninger slik at både hun og jeg fikk strekt ut beina litt. Vi gikk ned mot Fagernes og opp igjen ved kirken, og opp Breiviksbakken og Solbakken.

rute

Turen tok 35 minutter, hvorav bevegelsestiden var på 23.. slik er det å gå tur med en hund som vil snuse her og der. Vi holdt ganske ok hastighet når vi beveget oss, nemlig 5 km/timen med en topp på 6,2 km/timen. Pulsen min holdt et gjennomsnitt på 104 slag i minuttet, med en maks på 136. Hele turen var på 1,9 km, og jeg forbrant nøyaktig 200 kalorier, noe som tilsvarer nesten 400 kalorier i timen.

Turen førte til at jeg kunne notere nærmere 9.000 skritt på CAREs side!

 

Posted on 22.09.13, in Gå i hennes sko, Kalorikampen. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

