Fjellveien

OLYMPUS DIGITAL CAMERAFjellveien er flott både å løpe og å gå. Søndag startet jeg hjemmefra og gikk til Mulen, hvor jeg møtte Inger. Vi vandret Fjellveien hele veien til Bellevue i strålende solskinn, i passe tempo til å skravle om alt og ingenting, og enda litt mer.

Vi gikk så nedover mot Årstadveien, og videre til Haukeland sykehus. Vi gikk såvidt innom Griegparken før vi endte opp ved Brann Stadion. Jeg hadde da gått 10,44 km, og bevegelsestiden var i underkant av to timer.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På grunn av litt fotografering, brukte vi en halvtime til. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på gode 5,5 km/timen – passe skravletempo!

Pulsen min koste seg i takt med skravlinga, og holdt et gjennomsnitt på 119, med en maks på 150. Sannsynligvis en enda mer spennende samtale akkurat da.

rute

På turen forbrant jeg 936 kalorier, og da jeg kom hjem etter å ha tatt bane og buss, sto skrittmåleren på 15.500 skritt! Dét kaller man måloppnåelse så det holder!

Jeg kunne dermed registrere nesten 16.000 skritt på CAREs side søndag kveld, og gledet meg allerede til mandagens tur!

Posted on 24.09.13, in Gå i hennes sko, Kalorikampen. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

