Onsdagstur

Etter motbakkegange tirsdagen, fant jeg ut at jeg skulle gå en roligere og ikke fullt så bratt tur på onsdag. Jeg kjente ingenting i leggene etter tirsdagen, men kroppen min er ofte litt sen på stølhetspunktet også. To-tre dager etterpå slår det inn.

Det var ganske kjølig, så torsdag må jeg ha på meg varmere klær! Det begynner tydeligvis å nærme seg kaldere tider. Luften var klar og fin, og det var en nytelse å gå.

rute

På Stemmemyren traff jeg kjentfolk, så da fikk jeg meg en liten pause. Jeg fant også ut at Øyjordsveien er drøy oppover. Den er ikke så veldig bratt, men den er rimelig lang. Deilig for leggene mine!

Turen ble på 3,15 km, og jeg brukte 51 minutter. Bevegelsestiden var en smule lavere – 38 minutter. Dette gir en gjennomsnittlig bevegelseshastighet på 4,9 km/t, som jeg anser ganske bra ettersom turen stort sett gikk i oppoverbakker. Som kjent er jeg ikke noen racer i oppoverbakker….

Gjennomsnittlig puls var på 110, med en maks på 133. Det er ikke veldig høyt, men det var nok for meg akkurat da. Jeg forbrant 327 kalorier på turen, og det var deilig å komme hjem til en varm stue og en shake. Uttøyning på stuegulvet er konge!

Også talte jo skritt-telleren min skrittene mine, og jeg kunne notere meg for 8.056 skritt på CAREs side!

Posted on 27.09.13, in Gå i hennes sko, Kalorikampen. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

