Søndagstur

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Utsikt fra Lønborglien

Jeg startet søndagen med å lese pensum og få med meg en forelesning i det faget jeg skal ta eksamen i til våren; revisjon.

Før Bella skulle hjem måtte vi ut på en liten tur. I fint vær og god temperatur var det snakk om en litt kortere tur enn på lørdag. Både Bella og jeg var rimelig slitne etter den turen, og dessuten hadde vi ikke tid til en virkelig langtur.

Vi gikk derfor opp til Hellen fort og videre bortover til Lønborglien, ned igjen til Helleveien og så hjem.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det blomstrer fortsatt..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Heller ikke kløveren har blomstret ferdig

Turen varte i litt over en time, med bare 15 minutter «dødtid» = ikke bevegelsestid. Vi gikk 4,6 km, med en gjennomsnittlig bevegelseshastighet på 5,1 km/t.

Pulsen min koste seg i dag, med et gjennomsnitt på 111 og en maks på 137. Jeg forbrant 442 kalorier, og var fullstendig tom da jeg kom hjem. Tydeligvis hadde jeg ikke fått i meg nok næring etter gårsdagens tur. Tre pauser opp trappene hjemme er faktisk ikke «normalt»….

rute

Bella koste seg også i dag, og jeg fikk mine etterlengtede skritt og bikket 8.000 i løpet av denne dagen også. Dette ble registrert på CAREs side utpå kveldingen, og jeg har nå gått over 8.000 skritt i 14 dager i strekk – og gått tur i 12 av dem for å oppnå tilstrekkelig antall skritt.

Om du ikke har meldt deg på selv, kan du «sponse meg» ved å klikke her. Pengene går selvsagt til CARE og ikke til meg.

Da er det bare å gyve løs på de to neste ukene! 

Posted on 01.10.13, in Gå i hennes sko, Kalorikampen. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

Legg igjen en kommentar

