Gi-bort!

Grytekluter gibort 30000 treffJeg startet å blogge forsiktig i oktober 2009, og de siste to årene har jeg hatt jevnt besøk på bloggen min. Jeg er nå snart oppe i 30.000 treff! Det er helt rått! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få til noe slikt.

I forbindelse med denne hendelsen, drar jeg i gang en liten gi-bort (give-away). Du kan vinne disse gryteklutene, eller tilsvarende i ønskede farger.

Du får lodd på følgende måter:
Du får 1 lodd for kommentar på dette innlegget (enten her på bloggen, eller på Facebook), og 1 lodd for å dele videre, på egen blogg (husk link) eller Facebook. Bruk gjerne bildet jeg har laget.

Husk mailadresse hvis du ikke blogger selv, eller er venn med meg på facebook. Jeg må kunne få tak på deg etter trekningen!

Vinneren trekkes så fort jeg bikker 30.000 treff!

Posted on 04.10.13, in Dagliglivet, Giveaways/PIF. Bookmark the permalink. 8 kommentarer.

  1. linda rusthaug Gjeilosjordet

    Nydelige

  2. Anja Margrete

    Eg vil gjerne vinne desse! Kjempefine:-)
    To lodd, kommentar + deler på fb sida mi:-)

  3. Randi Bratland

    Fantastisk fine:-)
    Mange flinke og kreative mennesker rundt omkring 🙂 herlig!
    Ha en fin helg.
    Mvh Randi Bratland

  4. Vil gjerne være med i trekningen her, lekkre grytekluter 🙂 deler også på FB siden min

  5. Dette hadde vært nydelig å fått

  6. Fin blogg du har!
    Forsøker meg med ett lodd i trekningen 🙂

  7. Fin blogg 🙂 Jeg blir gjerne med og trekker to lodd 🙂
    Ønsker deg en fin helg!
    Anette

  1. Tilbaketråkk: Gi-bort! | Silacruzs forunderlige verden

Legg igjen en kommentar

