Lørdagsrusletur

IMG_1155

Høsten har kommet!

Hele uken har gått med til ryggtrening etter tirsdagen, som virkelig ga ryggen og bekkenet mitt en knekk. Turer har det derfor ikke blitt noe av, siden jeg knapt har klart å stå på høyrefoten.

Silje K kom til oss på lørdag etter jobb, og vi gikk oss en liten tur på ettermiddagen for å lufte oss.

Vi ruslet en tur bortover til Brunestykket, og der sto det en bil som ville hjem etter gårkveldens festligheter. Denne tok vi derfor med oss.

ruteTuren varte i ikke fullt 19 minutter, og var på halvannen kilometer. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på 5,2 km/t og nok til at jeg ble svett. Silje K tuslet ved siden av uten å ha økt puls i det hele tatt virket det som. Hun er jo i littegranne bedre form enn meg…

Pulsen min vet jeg ikke, for jeg tok ikke på meg beltet, men vi holdt pratepuls også for meg. Klokka regnet ut at turen kostet meg 129 kalorier som jeg gladelig betalte.

På grunn av ryggtrening og øvelser, samt gåtur, kunne jeg derfor for 20. dag på rad notere meg for over 8.000 skritt på CAREs sider!

Posted on 06.10.13, in Gå i hennes sko, Kalorikampen. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

