Gå i hennes sko 2013 er ferdig!

SummeringDa har jeg ruslet og gått og telt skritt hver eneste dag i 26 dager. Alle dager har jeg kommet over 8.000 skritt, men tre dager har jeg virkelig gått langt. Tilsammen har jeg gått 238.488 skritt, noe som tilsvarer 155 kilometer (skrittlengde : 65 cm).

Det har vært småstress de siste to ukene med å få nok skritt, på grunn av ryggen min som ikke har vært helt god. Øvelser har hjulpet på her, selv om det ikke akkurat har vært svette-trening. Neste gang jeg skal til Øystese, skal jeg låne meg en bedre stol…

Den personen som har gått lengst, har gått veldig mye lenger enn meg. Det har jeg sett på ukesvinnerne, som gjerne har gått over 100.000 skritt på en uke.

Skritt-tellere må være gull for sykepleiere, vektere og andre som går stort sett hele dagen på jobb. Den får samtidig synliggjort hvor langt slike yrkesgrupper faktisk går på en dag – og det er imponerende tall!

Da er det bare å vente på neste kampanje som jeg regner med blir til våren. I mellomtiden kan jeg jo lage min egen lille kampanje med meg selv, og se hvor langt jeg klarer å gå de neste ukene også.

Her i Bergen skinner solen, og da er det mange som er ute på tur. Jeg skal lese, og så skal jeg bake foccaciabrød til i morgen. Tråkking på kjøkkenet blir det også mange skritt av!

Ønsker alle en flott lørdag!

Posted on 12.10.13, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

