Trekning av gi-bort!

IMG_1160 Da har jeg passert 30.000 treff på bloggen min. Jeg har samtidig postet 400 innlegg! Et dobbelt jubileum altså!

Jeg har fått formidabel respons på gi-borten min, og det er tilsammen tatt 43 lodd. For å holde orden på disse, skrev jeg alle sammen opp på en liste, med antall lodd. Etterpå lagde jeg små lapper med navnene på (og riktig antall per navn i forhold til antall lodd), brettet dem fint to ganger – og la dem i en egnet beholder.

Vinner 30000 treff

Etter å ha blandet godt og enda litt mer, trakk jeg en vinner! *trommevirvel* Og vinneren ble *trommevirvel* Bjørg M.!

Gratulerer så mye! Vinneren er kontaktet, og så tar vi en ny gi-bort på 50.000 tenker jeg!

Takker igjen alle som deltok, dere er fantastiske! 

Posted on 13.10.13, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

Legg igjen en kommentar

