Halloween-cupcakes

IMG_1247

Halloween er alltid gøy, og det måtte jo selvsagt bli cupcakes som snop!

Jeg var innom Wallendahl for et par uker siden og fråtset i pynt og former. Jeg lagde skjelett i hvit sjokolade og flaggermus i vanlig sjokolade. I tillegg lagde jeg gravstøtter i farget marsipan.

IMG_1260

Kakene lagde jeg lettvint av Møllerens gulrotblanding, og toppingen av 300 gram melange, 150 gram philadelphiaost og en haug med melis, samt noen dråper (en dæsj) sitronsaft.

Jeg farget en del av toppingen grønn, den skulle vært mørkere, men det ville seg ikke helt. Den andre delen farget jeg orange – vel, det var i hvertfall det fargen jeg brukte sa….

IMG_1255

Innpakket var de klare for å bli fraktet ut i det Bergenske regnværet sammen med naboungene.

Etter reaksjonene å dømme får vi meget sannsynlig besøk også neste år… 

Posted on 01.11.13, in Spiselige gleder. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

