Bella på helgebesøk!

Bella kom på overraskelsesbesøk i helga – og det er jo alltid koselig å ha henne i hus!

Lørdagen var Carina og jeg ute og handlet, og var innom både Kid, IKEA, Plantasjen, Jula og Obs! En effektiv lørdag, hvor pappkartonger ble levert, seng kjøpt (en rammemadrass på 90*200 cm får akkurat plass i bilen med nedslåtte bakseter…) og montert denne, og diverse til advent og jul kjøpt.

Da jeg kom hjem sent om ettermiddagen, spiste vi litt mat, før jeg tok med meg Bella på en liten tur.

rute

Vi gikk ned til Helleveien og nedover Ellerhusensvei. Vi gikk så opp en liten sti til NHH hvor vi rotet litt rundt for å finne veien til fremsiden av bygningene. Til slutt kom vi opp til Helleveien og gikk Solbakken opp igjen for variasjonens skyld.

Bella snuste og snuste, og det er ikke tvil om at det tidligere også har gått hunder etter veien…

Vi var ute en times tid, og tilbakela 2,8 km. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på 4,1 km/t, og gjennomsnittspulsen min var på 101 (55% av maks). Høyeste målte puls var på 135 slag i minuttet (73% av maks). Laveste målte puls var 63. Ikke så høy treningseffekt altså, men en fin tur hvor jeg forbrant 271 kalorier.

Deilig tur i deilig vær og temperatur!

Posted on 12.11.13, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

