Grytekluter i fleng…

IMG_1273Jeg studerer for tiden deltid, i tillegg til fulltidsjobb. Forelesningene går via et dataprogram, og med internettkobling kan man kjøre disse akkurat når det passer seg slik. Mandag morgen kl 0600, eller lørdag kveld kl 2300 – eller en ettermiddag. Eller hele tiden, hver dag.

Jeg kan se forelesningene om igjen akkurat så mange ganger jeg gidder/vil/må/bør, og kan stoppe dem der det passer for å notere ned ting som jeg mener er viktig å få med seg.

1464611_10151784684196129_201464164_nJeg leser stort sett hver ettermiddag og kveld, og etter å ha notert foilen som benyttes, er det frem med strikketøyet og høre på hva foreleser sier om emnet.

Jeg strikket også mens jeg studerte på «normalmetoden» i forelesningssal med en foreleser stående foran å skrive tavla full mens jeg prøvde å holde tunga i rett munn mens jeg skrev så blekket hagla.

Det er atskillig enklere å følge med nå, og da går det jo gjerne unna med strikketøyet også! Man kan jo ikke la sjansen til å strikke gå fra seg!

IMG_1274

Disse havner i kurven med ting som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med…. kanskje en gave eller til en messe?

Posted on 25.11.13, in Håndarbeid. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

