Storavatnet rundt

1012554_10151926773531129_1398064206_n I Bergen er det flere innsjøer/vann som heter Storavatnet. Dette Storavatnet ligger mellom Melkeplassen og Fyllingsdalen.

Vi hadde jo Bella nyttårshelgen, og også 1. nyttårsdag er turdag. Det ble relativt sent før vi kom oss opp og fikk startet, en kjempehyggelig og flott nyttårsaften satt litt i… Bella storkoste seg, og det samme gjorde Jardtrud og jeg!

Det er laget benker og lavvo, og en fin sommerdag antar jeg at det kryr av badende og glade folk her. 1. januar var det riktig nok en del folk ute, men jeg så av en eller annen grunn ingen som badet….

Rute

Hele turen tok 1 time og 15 minutter. Av dette beveget vi oss 55 minutter. Vi gikk 4,23 kilometer, med en gjennomsnittlig bevegelseshastighet på 4,6 km/t. Jeg hadde ikke på meg pulsbeltet denne dagen, men jeg kan love at pulsen slo litt over hvilepuls hele veien.

Jeg hadde store planer om å ta mange bilder, men noe skjedde med fotoapparatet og det ville ikke fungere. Da jeg kom hjem tok jeg ut batteriet, ventet litt, og satte det inn igjen – og vips var alt i orden….

Turen anbefales og kan fint gås, jogges, løpes og/eller spaseres!

Posted on 04.02.14, in Kalorikampen. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

