Puerto Rico

IMG_1339I januar dro Rune og jeg til Puerto Rico på Gran Canaria en liten tur for å nyte solskinn og late dager. Svigers var også med, og de ville være der i to uker for å utnytte solen til fulle.

Bostedet var Clubhotel Riu Vistamar Amadores, et veldig greit hotell med god mat, greie rom med balkong, og flere steder å sole seg på, både ved bassenget og på en «terasse». Trimrom hadde de også, og jeg benyttet sjansen til å sykle et par mil der.

IMG_1346

Vi var et par turer på Europasenteret like ved, og en tur i selve Puerto Rico. Utover dette fikk jeg klipt meg, og ellers solte vi oss, spiste og sov. Det er veldig lettvint med all inclusive…

Det gikk buss ned til og opp fra Amadoresstranden hele dagen, men vi benyttet oss ikke av dette. Det var utrolig deilig å bare flate ut på en god solseng på «terassen» med poolbaren ikke så veldig langt unna….

IMG_1345

Jeg hadde selvsagt med meg pensumbok, og etter lunsj et par-tre dager, tok jeg med meg frukt og drikke ned på rommet for å lese. Absolutt ikke verste stedet å lese må jeg si….

Det beste er at det er ikke så innmari lenge til neste gang vi skal nedover til sydligere strøk, og jeg gleder meg allerede!

Posted on 05.02.14, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

