Mary Kay-produkter i hus igjen – endelig!

IMG_1362Jeg har i noen år brukt Mary Kay-produkter, men siste månedene har det vært smått med slikt i heimen. Det har da blitt innkjøpt andre typer hudpleieprodukter, uten at jeg har funnet noe som kunne erstatte 3-i-1-rensen og den peelingen…eller resten for den saks skyld.

Det gjelder jo å finne de produktene som er best for seg selv, og etter å ha prøvd diverse andre produkter i en god stund lengtet jeg etter MK. Til bursdagen min ønsket jeg meg diverse produkter, og jeg fikk masse penger å kjøpe for! Man kommer et stykke med et par laken.

Det var da bare å kontakte min lokale MK-pusher, og på en tur til sentrum på fredag byttet produktene og pengene eier i en småluguber bakgate i byens sentrum – omgitt av byens løse og faste fugler.

Nå gleder jeg meg til å komme inn i gode rutiner med å bruke MK, slik at huden min får det litt bedre. Man trenger jo ikke se veldig mye eldre ut enn det man føler seg når man ikke «trenger» det!

Da er det bare å glede seg til «full pakke»!

Posted on 15.02.14, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

