Grytekluter….

IMG_1280

Jeg strikket grytekluter til mine venninner til jul, og ett par ble spesialtilpasset også i mønsteret. Jeg måtte jo vente til etter jul med å lage innlegg, da de følger med på Facebook og blogg…. Dumt å ødelegge overraskelsen slik…

Oppskrifta har vært den samme som på alle de andre gryteklutene, men jeg måtte lete litt for å finne mønster til uglene. Inger elsker ugler, og spesialtilpasningen var derfor selvsagt.

IMG_1281

IMG_1282

IMG_1283

Jardtrud liker jo lilla og rosa, så den saken var også enkel. Carina fikk i blått, grått og svart, min mor i hvit og lilla, og Siv fikk i svart, lilla og rosa.

IMG_1353 IMG_1354Jeg synes det er veldig kjekt å lage gaver til andre, og spenningen med om de liker det jeg har gjort, er stor hver gang.

Etter jul fikk jeg i oppdrag av Carinas mor å lage et par grytekluter til henne også – helt makne til Carina sine. Disse er fikset, og er på vei til Nordland, med håp om å se masse nordlys!

Posted on 17.02.14, in Dagliglivet, Håndarbeid. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

