Søndagsmuffins

IMG_1469 Vi har én stor og to mindre frysere. Alle tre er stappfulle av mat. I hvertfall tror og håper jeg det er mat…. Vi har startet prosjektet «tøm fryserne», og for å bidra littegranne der plukket jeg ut noen muffins jeg hadde laget for en god stund siden.

Jeg mente det var gulrotkakemuffins, men var faktisk ikke helt sikker. Uansett lagde jeg smørkrem av en dæsj melange (cirka 100 gram), tre-fire dæsjer med melis (cirka 300 gram), en dæsj med vaniljesukker og en dæsj med melk.

IMG_1470

For å få litt kul farge på kremen, tok jeg en knivsodd med lillafarge og farget kremen. I tillegg pyntet jeg med noe stæsj jeg hadde i skuffen. Resultatet ble at de ble dessert etter søndagsmiddagen som besto av deilige svinekoteletter!

Hva som er tatt opp til middagen i morgen er jeg ikke helt sikker på, men det så ut som strimlet svinekjøtt… 

Posted on 17.03.14, in Spiselige gleder. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

