Marked i Puerto Mogán

IMG_1567Hver fredag (hvertfall mens vi var der nede..) er det marked i Puerto Mogán. Vi benyttet sjansen til å oppleve byen. Kjekt med bil!

Selve «byen» har små, koselige gater, og er verdt å se. Jeg ble oppfordret av min mor til å dra dit fordi det var en veldig fin by, og hun hadde selvsagt helt rett. Mødre har gjerne det…

IMG_1558Markedet besto av boder hvor du kunne kjøpe omtrent hva som helst. Vi ruslet rundt, og fikk sett mye forskjellig rart. Jeg fikk meg klokke til en billig penge, og så kjøpte jeg meg alt for lite neglelakk…

IMG_1551Vi spiste lunsj på en av restaurantene ved havnen (nå er vel sånn sett mesteparten av byen ved havnen…), før vi dro fornøyde hjemover igjen.

Enda en fin dag i fint vær og flott selskap.

 

Posted on 08.04.14, in Dagliglivet. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Såg ju bara såååå mysigt ut 🙂 Vilken fin tur…..lääängtar efter semester ännu mer nu. Kram på dig och gubben ❤

  2. Så herlig!
    Gran Canaria har mye nydelig å by på! 🙂

    • Ja, jeg har ikke vært der mer enn fire uker tilsammen ennå – fordelt på tre turer, men gleder meg til å oppdage flere artige og koselige steder =)

Legg igjen en kommentar

