Gi-bort!

IMG_2379For temmelig nøyaktig ett år siden hadde jeg en gi-bort for å feire 30.000 treff. På trekningen sa jeg at vi nok tok en ny gi-bort på 50.000, og da må den jo kjøres i gang! Det er utrolig artig at jeg har hatt så mange treff siste året!

Jeg er litt over middels interessert i tall og statistikk, så her kommer noen «fun facts»:

I oktober i fjor hadde jeg postet 400 innlegg. I løpet av det siste året har jeg postet over 110 innlegg. Dette er opprettholdelse av gjennomsnittet på de foregående årene.

Det mest populære innlegget var Silje Ks russegenser, som fikk nesten 4.000 treff på én dag! Dette er det innlegget (hos meg) med flest treff, gjennom alle tider – med 4.716 treff. Neste innlegg på listen min over antall treff, er «Høst i Bergen», med tilsammen 3.848 treff.

Det er ikke alle innlegg som får like mange treff, jeg har en bunnliste også. Her troner «Tarlebøvannet» fra april 2014 med hele 2 treff, sammen med innlegget om da jeg bakte risboller til julen 2012, og min søndagstur fra oktober i fjor.

Jeg kan se hvilket land de ulike treffene kommer fra, og ikke overraskende er det Norge som befinner seg meget trygt på toppen her, etterfulgt av Danmark, USA og Sverige. Til sammen er det folk fra 76 ulike land som har vært innom bloggen min.

For å komme tilbake til gi-borten:

Premien denne gang er fem hjemmestrikkede kluter i bomull, som vist på bildene.

IMG_2378Du får lodd på følgende måter:
Du får 1 lodd for kommentar på dette innlegget (enten her på bloggen, eller på Facebook), 1 lodd for å «like» innlegget på Facebook, og 1 lodd for å dele videre, på egen blogg (husk link) eller Facebook. Bruk gjerne bildet jeg har laget.

Husk mailadresse hvis du ikke blogger selv, eller er venn med meg på Facebook. Jeg må kunne få tak på deg etter trekningen!

Vinneren trekkes så fort jeg bikker 50.000 treff!

Posted on 19.09.14, in Dagliglivet, Giveaways/PIF. Bookmark the permalink. 10 kommentarer.

  1. Hei, Susann.

    Gratulerer med populær blogg! Jeg kikker innom postene dine via Google+-oppdateringene dine, og det overrasker meg ikke at du får mange besøk; det er nok nok av folk i det fagre landet vårt som har prøvd seg på strikke- eller bakeoppskrifter etter inspirasjon fra deg (jeg bakte for eksempel ei sjokoladekake etter oppskrift fra deg: http://cannedman.blogspot.no/2014/06/sjokoladekake-la-silacruz.html).

    Er det noen spesiell grunn til at de som de som velger å dele på Twitter eller Google+ ikke er med i trekninga?

    Lykke til videre med blogginga!

    Tor-Ivar.

    • Hei Tor-Ivar!
      Takker så mye! Ja, jeg så du hadde bakt – du syntes også den smakte godt så jeg. =)

      Ingen annen grunn enn at jeg skal prøve å holde styr på alt sammen, og jeg er ikke helt den samme gamle når det gjelder slikt :/ Jeg tar nok en ny gi-bort om ca 25.000 treff, og da skal jeg være såpass at jeg kan holde styr på G+ og Twitter også! Det er håp i hengende snøre, vet du! =)

      Tusen takk for lykkeønskningene!

      Susann

  2. Gratulerer med mange treff. Flotte kluter du har laga. Ha ei fin helg:-)

  3. Det er tydelig at du har mange som synes bloggen din er bra!!!! Jeg også, -du er flink! !!! Og jeg tar gjerne i mot gevinsten! Du har kanskje en statistikk om hvor i landet bloggleserne kommer fra også? God helg til dere:-D

    • Antall treff og visninger er langt over det jeg har forventet!
      Jeg har dessverre ingen statistikk som viser hvor i landet leserne mine er fra, men de er nok spredd rimelig bra.
      God helg til dere også =)

  4. Hei 🙂 Blir gjerne med i trekkningen om de flotte klutene. Har delt bilde på bloggen min. Du strikker og hekler så mye fint, ser jo en del av det på skapergleder (facebook) men nå har jeg lagdt deg til i bloggrullen min så da bli det skikkelig oppfølging . Ha en flott helg.

  5. Du er bare helt rå med håndarbeidene dine! Jeg må alltid innom og se. 🙂

    Nå har jeg likt og kommentert dette, og delingen kommer etterpå.

    Som en «raritet» fra meg: Mitt mest besøkte innlegg har over 10.000 treff. Hvem hadde trodd det da jeg startet for halvannet år siden… 🙂

    Ønsker deg en herlig helg!

    • Det har gått fort unna i det siste, jeg må innrømme det! Jeg har notert meg lodd på deg.
      10.000 treff på ett innlegg er jo helt rått!! Veldig artig for oss «hobbybloggere» at det klikker innom folk =)

      Håper du får en flott helg! =)

Legg igjen en kommentar

