Plank-challenge uke 2

Denne uken har det vært lite fremgang å spore, men jeg har likevel iherdig inntatt stuegulvet for å presse meg nærmere – helst over – minuttet.

uke2Noe av den manglende fremgangen antar jeg kan skyldes at jeg har vært litt stresset i forhold til innleveringsoppgaven min, og at jeg i tillegg begynte i ny jobb forrige mandag. Jeg satser altså på at alt blir så meget bedre etterhvert!

Jeg har begynt å komme mer inn i jobben, og etter at innleveringsoppgaven er levert, skal jeg feire med spinningtime på SATS.

To uker igjen med planke – jeg gleder meg!

Posted on 22.10.14, in Kalorikampen. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

