Plank-challenge uke 3

uke3Den tredje uken med planke forventet jeg en del fremgang, men det er fortsatt ekstremt tungt. Det er selvsagt mulig at jeg nå gjør planken mer korrekt enn tidligere – og da blir det jo tyngre. Hovedsaken er dog at musklene får jobbet!

I tillegg til planken, har jeg drevet med innleveringsoppgaven min. Det har vært absolutt ingen trening denne uka. Pri 1 har vært å få skrevet en oppgave som er god nok til å bestå – og dermed kunne gå opp til eksamen i to fag i desember.

Det er ikke så lenge igjen av utfordringen, men jeg vet jo at planken er veldig bra for meg. Jeg ser derfor ikke bort fra at det blir planke ut november… Målet må jo være å kunne stå i perfekt planke – og da er det jo bare å fortsette!

 

 

Posted on 27.10.14, in Kalorikampen. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

