Christmas Stampede – sokker

IMG_2519For å få bukt med enda mer av mitt restegarnslager, fant jeg noen sokker jeg fikk lyst til å strikke. De heter Christmas Stampede, og finnes på garnstudio.com.

Disse var egentlig en av oppgavene i sokke- og småstrikkalongen, men jeg syntes de var artige, og ville strikke dem utenfor alongen. Til alongen hadde jeg jo allerede strikket nisser!

Jeg valgte å strikke dem i størrelse 32/34, da jeg ikke strikket dem til noen spesiell. Det er alltids noen som trenger et par sokker!

På garnlageret mitt fant jeg Gjestal Babyull, grå nummer 828, hvit nummer 801 og rødt av ukjent nummer.

IMG_2520Jeg endret hælen litt, da jeg liker «min» måte best, og ikke minst blir den finest. Jeg klarer ikke alltid å få de andre hælene like fine…

Disse ligger nå i boksen min med «ukjent mottaker», og venter på å få varmet noen små føtter!

 

 

 

Posted on 07.01.15, in Håndarbeid. Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

