Mariusgensere

At man er glad i å strikke sprer seg visst. Nylig ramlet det inn bestilling på to Mariusgensere, i størrelse 6 og 8 år. Ivrig etter å begynne, skyndte jeg meg å gjøre ferdig marsvottene mine for strikkealongen, og kjøpte garn.

IMG_2667IMG_2665Jeg brukte også nå Rubin fra Gjestal. Disse ville ikke ha rundfelling, så jeg strikket frem og tilbake etter at jeg delte for ermene. Jeg har tidligere klippet i superwashgarn, og gjør det ikke igjen!!

En hyttetur og en tur til Göteborg hjalp veldig på, og etter påske var begge genserene klare for levering. Jeg håper mottakerne blir fornøyde!

Posted on 09.04.15, in Håndarbeid and tagged , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

