Kveldstur

IMG_2777Når man er på besøk i de store skoger, blir man dratt med ut på tur uansett om man vil eller ikke. Onsdagskvelden tok derfor min mor med meg på en kjapp tur i nabolaget.

Vi skulle egentlig gå tur tidligere på dagen, men etter at jeg kom tilbake fra harrytur var det middag, og så dro vi til min søster for å se på at Elverum ble sluttspillmestre for fjerde året på rad….

Da vi kom tilbake til min mor, var det ingen bønn lenger selv om klokka nærmet seg ni – ut måtte vi!

IMG_2781IMG_2779 IMG_2784Jeg spente på meg pulsbeltet og slo på pulsklokken, bare for å se at den var tom for batteri. To minutters lading hjalp lite, så turen ble faktisk gått uten pulsklokka mi!!

IMG_2775Vi fikk oppholdsvær hele veien, og gikk først oppover for å få trent rumpemusklene våre litt.

Vi var ute i 42 minutter og gikk 2,23 kilometer i følge min mors Sportstracker. Gjennomsnittshastigheten var på 3,1 kilometer i timen, med en maks på 6,8 kilometer i timen.

En fin tur i de store skoger!

Posted on 28.05.15, in Kalorikampen and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

