Kvarven

IMG_3154 Torsdag var en varm dag, og planen var Lyderhorn. Siv måtte ordne noen ærender, så hun kunne ikke være med. Bella og jeg gikk hjemmefra ved ti-tida, og gikk til Gravdal.

Fra snuplassen vandret vi videre mot Falck Nutec og oppover til Kvarven. Det var tydelig varmt til Bella, men hun ville selvsagt ikke ha særlig av det medbrakte vannet….

Varmen førte til at vi bare gikk til Kvarven, og tok en god pause der før vi gikk hjem igjen.

IMG_3156Pulsklokka mi har av en eller annen merkelig grunn ikke lagret turen. Jeg vet jeg slo den på, og jeg sjekket underveis tid og kalorier. Da jeg stoppet klokken hjemme, og skulle overføre data – var det ingenting på den…

Jeg vet vi var ute i cirka tre og en halv time, og gikk – i følge min tidligere Kvarven-tur og gulesider.no – 8,5 kilometer. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet, puls og kaloriforbruk har jeg ingen anelse om…..

Det var uansett en fin tur!

 

Posted on 02.07.15, in Kalorikampen and tagged , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

