Nipedalen

IMG_3161Lørdag var det igjen knallvær i Bergen, og det var veldig varmt. Bella og jeg tok oss en liten tur opp til Nipedalen for at Bella skulle få seg en liten dukkert.

I Nipedalen var det fullt av folk, og Bella hadde lyst til å hilse på alle – og ikke minst leke med alle barna der oppe.

Vi gikk ned til vannet, der Bella drakk og vasset litt, og var veldig nysgjerrig på alt som skjedde der oppe. Etterpå gikk vi langs veien hjem igjen, slik at hun fikk noen nye steder å snuse på.

Vi var ute i nesten en time, og gikk nesten tre kilometer.

IMG_3162IMG_3168IMG_3169Nipedalen 040715Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på 3,6 kilometer i timen, og gjennomsnittspulsen min var på 122 slag i minuttet (66% av makspuls).

Maksimal puls i dag var på 151 slag i minuttet (82% av makspulsen min). Jeg forbrant 360 kalorier på turen.

Da vi kom hjem igjen, slappet vi av med litt tv-titting og strikking.

 

Posted on 04.07.15, in Kalorikampen and tagged , . Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Flink du er, men jeg er veldig spent på hva Bella strikker for noe;-)

  2. Ha ha ha ha Reidun. Tänkte det samma… VAD stickar Bella? Ha ha ha!

Legg igjen en kommentar

